:: LEX :: ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ МІЛІЦІЇ
UA  RU  EN
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архив

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 63)

Срок представления материалов

11 июля 2024

До начала конференции осталось дней 0


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ МІЛІЦІЇ
 
01.12.2011 18:01
Автор: Гаврилюк Валерія Вікторівна, курсант ННІПФКМ Харківського національного університету внутрішніх справ
[Секция 5. Административное право. Административное процессуальное право. Таможенное и налоговое право. Муниципальное право]

Чинне адміністративне законодавство не дає визначення адміністративної відповідальності. Кодекс України про адміністративні правопорушення у ст.23 обмежується вказівкою про те, що мірою адміністративної відповідальності є адміністративне стягнення, яке застосовується з метою перевиховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення і запобігання вчиненню правопорушень.

Поєднуючи всі існуючі підходи до визначення поняття адміністративної відповідальності, розглянемо її як специфічну форму негативного реагування з боку держави в особі її компетентних органів на відповідну категорію протиправних проявів(передусім, адміністративних проступків), згідно з якою особи, що скоїли ці правопорушення, повинні дати відповідь перед уповноваженим державним органом за свої неправомірні дії та понести за це адміністративну відповідальність в установлених законом формах і порядку.

Відповідальність працівників міліції за вчинення адміністративних проступків регламентована Кодексом України про адміністративні правопорушення, Дисциплінарним Статутом органів внутрішніх справ, антикорупційним законодавством тощо.

Працівники міліції є спеціальними суб’єктами адміністративних правопорушень, особливості їх відповідальності передбачені ст. 15 КпАП  України. Так, за адміністративні проступки особи рядового і начальницького складів органів внутрішніх справ несуть відповідальність за Дисциплінарним Статутом ОВС(зауваження, догана, сувора догана, затримка в присвоєнні чергового спеціального звання або поданні до його присвоєння на строк до одного року, попередження про неповну службову відповідальність, пониження в спеціальному званні на один ступінь, звільнення з органів внутрішніх справ ), а за окремо визначені – на загальних підставах адміністративну(крім громадських та виправних робіт та адміністративного арешту). Наприклад, за вчинення дрібного хуліганства працівник міліції буде відповідати тільки за Дисциплінарним статутом, а за порушення правил дорожнього руху  до нього може бути застосовано попередження, штраф, оплатне вилучення транспортного засобу, позбавлення права управління. Але, після повідомлення керівництва ОВС про порушення ПДД, поряд з адміністративною відповідальністю для працівника міліції настає й дисциплінарна(але, вже за порушення відомчих наказів щодо дотримання транспортної дисципліни). Таким чином, виникає суперечність, з одного боку суспільна шкідливість дрібного хуліганства є вищою ніж у деяких правопорушень ПДД(керування транспортним засобом без страхового полісу), а також ситуація, коли вчинення одного діяння спричиняє настання двох видів відповідальності, і в цьому є деяке протиріччя вимогам законодавства.




Література:

1. Александров В.М. Особливості адміністративної відповідальності військовослужбовців, с.188-195

2. Мота А.Ф. Адміністративна відповідальність військовослужбовців за законодавством України 

3. Адміністративне право України. Підручник. Ю.Б.Битяк,В.М.Гаращук; за ред..Ю.Б.Битяка.-К.:Юрінком Інтер,2006.-544с. 

4. Кодекс України про адміністративні правопорушення.-Х.:ТОВ«Одіссей»,2010.-248с.,ст.15, с.8.

5. Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу», від 10.02.2010




e-mail: valerirenuar@rambler.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ДОНОРІВ ДОБРОВОЛЬЦІВ
16.12.2011 12:12
МЕТОД ПЕРЕКОНАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
02.12.2011 18:25




© 2006-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше