:: LEX :: ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ МІЛІЦІЇ
UA  RU  EN
 
  Main page
  How to take part in a scientific conference?
  Calendar of conferences
  Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Archive

Actual researches of legal and historical science (Issue 68)

Date of conference

14 January 2025

Remaining time to start conference 24


  Scientific conferences
 

  Useful legal internet resources
 

 Useful references
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Counters


 References


 Our bottun
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ МІЛІЦІЇ
 
01.12.2011 18:01
Author: Гаврилюк Валерія Вікторівна, курсант ННІПФКМ Харківського національного університету внутрішніх справ
[Section 5. Administrative law. Administrative judicial law. Custom and tax law. Municipal law]

Чинне адміністративне законодавство не дає визначення адміністративної відповідальності. Кодекс України про адміністративні правопорушення у ст.23 обмежується вказівкою про те, що мірою адміністративної відповідальності є адміністративне стягнення, яке застосовується з метою перевиховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення і запобігання вчиненню правопорушень.

Поєднуючи всі існуючі підходи до визначення поняття адміністративної відповідальності, розглянемо її як специфічну форму негативного реагування з боку держави в особі її компетентних органів на відповідну категорію протиправних проявів(передусім, адміністративних проступків), згідно з якою особи, що скоїли ці правопорушення, повинні дати відповідь перед уповноваженим державним органом за свої неправомірні дії та понести за це адміністративну відповідальність в установлених законом формах і порядку.

Відповідальність працівників міліції за вчинення адміністративних проступків регламентована Кодексом України про адміністративні правопорушення, Дисциплінарним Статутом органів внутрішніх справ, антикорупційним законодавством тощо.

Працівники міліції є спеціальними суб’єктами адміністративних правопорушень, особливості їх відповідальності передбачені ст. 15 КпАП  України. Так, за адміністративні проступки особи рядового і начальницького складів органів внутрішніх справ несуть відповідальність за Дисциплінарним Статутом ОВС(зауваження, догана, сувора догана, затримка в присвоєнні чергового спеціального звання або поданні до його присвоєння на строк до одного року, попередження про неповну службову відповідальність, пониження в спеціальному званні на один ступінь, звільнення з органів внутрішніх справ ), а за окремо визначені – на загальних підставах адміністративну(крім громадських та виправних робіт та адміністративного арешту). Наприклад, за вчинення дрібного хуліганства працівник міліції буде відповідати тільки за Дисциплінарним статутом, а за порушення правил дорожнього руху  до нього може бути застосовано попередження, штраф, оплатне вилучення транспортного засобу, позбавлення права управління. Але, після повідомлення керівництва ОВС про порушення ПДД, поряд з адміністративною відповідальністю для працівника міліції настає й дисциплінарна(але, вже за порушення відомчих наказів щодо дотримання транспортної дисципліни). Таким чином, виникає суперечність, з одного боку суспільна шкідливість дрібного хуліганства є вищою ніж у деяких правопорушень ПДД(керування транспортним засобом без страхового полісу), а також ситуація, коли вчинення одного діяння спричиняє настання двох видів відповідальності, і в цьому є деяке протиріччя вимогам законодавства.




Література:

1. Александров В.М. Особливості адміністративної відповідальності військовослужбовців, с.188-195

2. Мота А.Ф. Адміністративна відповідальність військовослужбовців за законодавством України 

3. Адміністративне право України. Підручник. Ю.Б.Битяк,В.М.Гаращук; за ред..Ю.Б.Битяка.-К.:Юрінком Інтер,2006.-544с. 

4. Кодекс України про адміністративні правопорушення.-Х.:ТОВ«Одіссей»,2010.-248с.,ст.15, с.8.

5. Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу», від 10.02.2010




e-mail: valerirenuar@rambler.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ДОНОРІВ ДОБРОВОЛЬЦІВ
16.12.2011 12:12
МЕТОД ПЕРЕКОНАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
02.12.2011 18:25




© 2006-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.lex-line.com.ua is obligatory!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше