:: LEX :: ПРОБЛЕМИ  РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ  У МАЙБУТНІХ  ПРАВНИКІВ
UA  RU  EN
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архив

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 63)

Срок представления материалов

11 июля 2024

До начала конференции осталось дней 0


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ПРАВНИКІВ
 
11.02.2014 21:33
Автор: Кузнецова Л.В., доктор філософії в галузі права, старший викладач кафедри правознавства Східноєвропейського університету економіки і менеджменту (м.Черкаси)
[Секция 1. Теория и история государства и права. История политических и правовых учений. Философия права]

Процес формування інформаційної культури майбутніх юристів найбільш ефективно здійснюється в процесі їхнього навчання у вищих навчальних закладах, де вони отримують знання, що ґрунтуються на єдності обов’язку і права. Крім того, в процесі навчання і виховання здійснюється їхня професійна підготовка як фахівців права, що сприяє формуванню правової культури.

Окрім цього, формування інформаційної культури майбутніх юристів у вищих навчальних закладах не може розглядатися окремо від решти сторін формування особистості майбутнього фахівця права, оскільки сама по собі правова культура є обов’язковим елементом формування усієї сукупності духовного багатства індивіда.

 Сучасні суспільні, соціально-економічні та інформаційно-технологічні зміни висувають додаткові вимоги до підготовки правознавця нової генерації, що потребує створення і застосування нових освітніх систем, зміни освітнього процесу, форм, методів та засобів навчання. Виникає необхідність у створенні сучасної моделі підготовки майбутнього юриста. В існуючій моделі є суперечність між рівнем підготовки та сучасними вимогами до фахівця. Таким чином, оновлення змісту, форм та методів навчання є нагальною проблемою, що потребує нової схеми підготовки правника, здатного працювати в динамічних умовах сучасних комп’ютерних технологій та активно їх використовувати у своїй професійній юридичній діяльності [1]. 

Значно розширюються потенційні можливості інформаційно-комунікаційних технологій завдяки сучасним досягненням науковців у цій галузі. 

На сучасному етапі інформатизації суспільства все більшого поширення в різноманітних сферах життя набувають інформаційно-комунікативні технології, вони виступають одним із інструментів пізнання. Тому одним із завдань вищої освіти є підготовка фахівця, який вільно орієнтується у світовому інформаційному просторі, який має знання та навички щодо пошуку, обробки та зберігання інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технології. Цей напрямок вважається перспективним, адже в цілому освіта характеризується як велика система, якісне функціонування якої неможливе без використання сучасних телекомунікаційних та комп’ютерних засобів зберігання, опрацювання, передавання, подання інформації [2]. 

Розвиток інформаційно-комунікативних технологій не тільки якісно змінює життя суспільства, але й впливає на культуру, залучає людство до накопичення культурного багатства. Інформатизація суспільства стимулює якісні зміни в соціально-політичних та економічних процесах. Нові інформаційні технології орієнтують людину на саморозвиток та самонавчання. 

У сучасному інформаційному суспільстві, за умов впровадження Болонської системи навчання змінюється методика традиційного викладання, яка орієнтується на застосування інформаційно-комунікативних технологій  та вносить докорінні зміни в стійку динамічну систему “викладач - студент”, змінює її на “викладач - комп’ютер - студент”, або "студент - комп’ютер - інформаційні технології”, або “студент - комп’ютер”. Взаємодія “студент - комп’ютер” виникає, коли педагогічні функції виконує безпосередньо комп’ютер [3]. Нова схема дає ширші можливості. ІР технології  відіграють нову роль у навчанні та викладанні. Викладач перестає бути джерелом інформації. Він виступає посередником, тому педагог має іти до студента з фундаментальними знаннями сучасних ІР технологій. Таким чином, сьогодення вимагає від викладача застосування сучасних ІР технологій  до навчання, що сприятиме підвищенню ефективності навчально-виховного процесу в цілому. Зауважимо, що збільшення кількості комп’ютерної техніки та подальше її вдосконалення розширює можливості студентів її використання не тільки під час вивчення інформатики, але і під час навчання інших дисциплін. Сучасний фахівець-правознавець має усвідомлювати тенденції розвитку швидкозмінного світу, формувати свої навички та вміння протягом життя, розвивати інформаційну культуру та творчі якості особистості [4]. Отже, сучасні завдання профільної підготовки майбутнього юриста зводяться не лише до знання фахових дисциплін, але й оволодіння сучасними  ІР технологіями.




Література:

1.Калиновская Н.А. Информационная культура личности и общества: наполнение понятия [Електронний ресурс] / Н.А.Калиновская. - Режим доступу - http://www.twirpx.com/.../organizatsijnoo-pedagogicheskays-sistema.

2.Калініна Л.М. Інформаційна культура керівника загальноосвітнього навчального закладу та критерії її виміру /Л.М. Калініна //Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2010 рік: наукове видання. - К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2011.- С. 24-59 

3.Про Концепцію Національної програми інформатизації: закон України, від 04.02.1998 № 74/98-ВР // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, N 27-28, ст.181

4.Ткачев А.В. Некоторые проблемы развития правовой информатики и совершенствования ее преподавания / А.В. Ткачев // Юридическое образова- ние  и наука. - 2001. - № 1. - С. 6–8



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ДЕМОКРАТІЯ ЯК ЦІННІСТЬ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
21.02.2014 00:29
ПРАВОВИЙ СТАТУС РАБІВ У ПРАВІ СТАРОДАВНІХ АФІН
15.02.2014 11:17
ЗАХІДНА ТА СХІДНА ХРИСТИЯНСЬКІ ПРАВОВІ ТРАДИЦІЇ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ В УКРАЇНІ
15.02.2014 11:02
ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВИ І СУСПІЛЬСТВА
01.02.2014 11:48
ПРАВОМЕРНОЕ ПОВЕДЕНИЕ: ПОНЯТИЕ И ПРИЗНАКИ
01.02.2014 11:38




© 2006-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше