:: LEX :: НЕЗАКОННА МІГРАЦІЯ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ КРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 68)

Термін подання матеріалів

14 січня 2025

До початку конференції залишилось днів 20


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

НЕЗАКОННА МІГРАЦІЯ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ КРАЇНИ
 
13.02.2008 21:40
Автор: Філатов Віктор Вікторович, студент Донецького Юридичного Інституту МВС України
[Адміністративне право. Митне та податкове право]
Життя суспільства є дуже складним механізмом. Незалежно від рівня розвитку країни в суспільстві постійно тривають різні процеси, що підтверджує думку про те, що воно знаходиться у постійному розвитку. Ці процеси торкаються різних сфер життя: політика, праця, освіта, та інше.
Однією з найголовніших сфер суспільного життя є соціальна сфера. Саме в цій сфері відбуваються найважливіші процеси, які зумовлюють розвиток суспільства в цілому. Разом з тим соціальна сфера - це сфера яка потребує постійної уваги з боку органів державної влади країни. Вона повинна бути для них пріорітетною, бо дуже впливає не тільки на політичну ситуацію в країні, а й на її економіку.
Процеси, які тривають в сфері соціального життя країни мають як позитивний характер ( перехід до ринкової економіки, розвиток підприємництва), так і негативні (зростання безробіття та злочинності). Також є процеси, які існують постійно або певний період.
Багато питань виникає при дослідженні процеса міграції в суспільстві. Цей процес є постійно тривалим. Законодавство нашої країни містить положення про порядок міграції, необхідні для цього умови та документи. Міграція - це переселення, переміщення фізичних осіб у світі. Як складний соціальний феномен міграція має об'єктивні передумови. Вона охоплює всі види переміщень у просторі - сезонні, епізодичні, та складається з міграційних потоків. Міграція може бути зворотною або постійною, організованою та індивідуальною.
Кожен громадянин, який проживає в Україні має право на працю та освіту за кордоном. Але головною умовою є законність процедури міграції. На сьогодні в нашій країні актуальним питанням є боротьба з незаконною міграцією фізичних осіб. Безперечно це є негативним явищем для країни. Найбільшу шкоду від цього процесу потерпає економіка держави. Незаконна міграція - це процес виїзду громадян України за межі держави, та в'їзду на нашу територію іноземців з різною метою з порушенням міграційного законодавства України.
У багатьох випадках незаконну міграцію пов'язують з працевлаштуванням громадян на території іншої країни. Низький рівень оплати праці, безробіття штовхають громадян на пошук праці в іншій країні. З кожним роком зростає кількість громадян України, які незаконно мігрують за кордон для працевлаштування. У багатьох випадках вони не отримують належної праці, а стають жертвами торгівлі людьми. Найбільший відсоток таких мігрантів фіксується у західних областях України. Така міграція спричиняє збитки економіці регіона, бо бюджет не отримує надходжень за оформлення необхідних для міграції документів. Крім того громадяни, які працюють за кордоном та отримують заробітну платню набагато вищу ніж в Україні, більше не погодяться працювати за середню заробітну платню в Україні. Це обумовлює появу дефіциту спеціалістів в різних галузях господарства. Крім цього із зароблених грошей не відраховуються податки, виплати до державних фондів. Ця проблема характерна і для використання в Україні нелегальних мігрантів. їх праця дешевша для роботодавця, бо він не відраховує податки та в більшості випадків не укладає трудового договору.
Крім працевлаштування незаконна міграція спостерігається в сфері торгівлі. Багато українців виїздять за кордон з метою ввезення на територію України автомобілів, побутової техніки та інших товарів. В цьому випадку держава не отримує митних зборів та податків за здійснення підприємницької діяльності. Багато товарів, які надходять в Україну таким шляхом не відповідають якості, але маючи низьку ціну створюють конкуренцію вітчизняним товарам вищої якості. Безумовно це веде до збитків в галузі виробництва та народного господарства.
Окремим питанням слід визначити незаконну міграцію, пов'язану з транзитним перебуванням в Україні громадян інших країн, які через нашу країну потрапляють до країн Європи. Україна витрачає великі гроші для виявлення каналів поставки нелегалів та їх департацію до батьківщини. Злочинні угруповання, які організовують такі канали отримують великі прибутки, тим самим спричиняючи державі збитки.
Митні органи, прикордонні війська, СБУ, податкові органи, міграційні служби намагаються ліквідувати канали нелегальної міграції, попередити та запобігти цьому явищу. Вони діють в рамках своєї компетенції та на підставі діючого законодавства України.
На сьогодні подолання проблеми незаконної міграції повинно розпочатися з прийняття більш досконалого законодавства в сфері міграції. Крім цього необхідно підвищити рівень життя в країні, створити умови праці та оплати праці, які будуть не гірше умов існуючих в Європейських країнах. Молоді спеціалісти повинні знати, що після закінчення навчального закладу вони отримають належну працю в Україні. Тільки при чіткому виконанні вимог законодавства України про міграцію та постійної уваги держави до цієї проблеми Україна подолає нелегальну міграцію та позбавиться великих збитків в галузі економіки, які має сьогодні.

Література:
1. Чеховіч С.Б. Елементарний курс міграційного права України.-Київ.-2004.-С 20-87
2. Донгерт А.Г. Правовое регулирование международных трудовых отношений отношений.-К.: 1994.-УМКВС.-1992.-С. 248
3. Основи державної міграційної політики України.-К.: 1994.-С.47

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ЮРИДИЧНА ОСОБА ЯК СПЕЦИФІЧНИЙ СУБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ МИТНИХ ПРАВИЛ
20.02.2008 22:52
ОСОБЛИВОСТІ КВАЛІФІКАЦІЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ В СФЕРІ ОБІГУ ІНФОРМАЦІЇ
16.02.2008 14:50




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше