:: LEX :: ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
UA  RU  EN
 
  Main page
  How to take part in a scientific conference?
  Calendar of conferences
  Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Archive

Actual researches of legal and historical science (Issue 68)

Date of conference

14 January 2025

Remaining time to start conference 25


  Scientific conferences
 

  Useful legal internet resources
 

 Useful references
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Counters


 References


 Our bottun
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
 
06.02.2020 21:07
Author: Литвинов Артем Вікторович, магістр, Національна академія державного управління при президентові України
[Section 2. Constitutional law. Constitutional judicial law. International law. Administrative law. Administrative judicial law. Custom and tax law. Municipal law]

З 01.01.2018 року, в рамках реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування, набув сили Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування» від 17.11.2016 № 1764-VIII, відповідно до якого, 122667 км доріг України перейшли в зону відповідальності органів місцевої влади, а 46985 км залишилися у підпорядкуванні Державного агентства автомобільних доріг України [1].

Так, до сфери управління Донецькій облдержадміністрації передано 6210,2 км автомобільних доріг загального користування місцевого значення, у тому числі обласних доріг – 1123,1 км, районних – 5087,1 км. 

Основною проблемою, яка була причиною впровадження реформи системи державного управління автомобільними дорогами загального користування був незадовільний стан доріг. Автомобільні дороги, мости та інженерні споруди на них перебувають у такому стані, за якого не можуть бути повною мірою забезпечені швидке, комфортне, економічне та безпечне перевезення пасажирів і вантажів, розвиток транзитних перевезень, подальший соціально-економічний розвиток регіонів.

До основних причин незадовільного стану та швидкого руйнування низки автомобільних доріг загального користування місцевого значення області, можна віднести, зростання перевезень по них вантажів понад встановлені вагові нормативи, зокрема великогабаритним транспортом, що перевозить різноманітну продукцію або переміщення техніки. Отже, в умовах перевищення нормативного навантаження збільшується руйнівний вплив на дорожнє покриття та, відповідно, суттєво зменшується нормативний строк служби автомобільних доріг. 

Враховуючи викладене, необхідним є невідкладне ухвалення зважених та ефективних управлінських рішень як на місцевому, так і державному рівнях щодо забезпечення поліпшення та розвитку мережі доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у відповідних населених пунктах. Зокрема, такі рішення мають прийматися з урахуванням можливостей комплексного вирішення цього питання, у тому числі шляхом розвантаження автодоріг за рахунок переорієнтування частини вантажопотоків залізничним транспортом, перевезення яким є більш екологічно доцільним і вигідним, порівняно з перевезеннями автотранспортом, що повною мірою відповідає державним інтересам та інтересам суб’єктів господарювання різних форм власності, які провадять свою діяльність на території області [2, c. 64].

Але, нажаль, зазначений захід також неможливо реалізувати у повній мірі у зв’язку з проведенням ООС на території області та частково зруйнованою залізничною мережею області.

Література:

1. Про внесення змін до деяких законів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування від 17.11.2016 № 1764-VIII // Відомості Верховної Ради України – 2017.-№ 1.-ст. 6.

2. Звіт про результати аудиту ефективності використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах : [Електронний ресурс] : рішення Рахункової палати від 06.06.2019 №13-2 / Офіц.веб-сайт Рахун. Палати України. – Режим доступу: [https://rp.gov.ua/upload-files/Activity/Collegium/2019/13-2_2019/Zvit_13 2_2019.pdf]. - 2019. - ст. 94.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БАТЬКІВ ЗА ВИХОВАННЯ НЕПОВНОЛІТНІХ ДІТЕЙ, ЯКІ СТАЛИ «БУЛЕРАМИ»
17.01.2020 18:56
ІНТЕРДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ТА МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ: ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ДИТИНСТВА
05.02.2020 12:24




© 2006-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.lex-line.com.ua is obligatory!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше