:: LEX :: АСПЕКТИ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ»
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 68)

Термін подання матеріалів

14 січня 2025

До початку конференції залишилось днів 25


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

АСПЕКТИ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ»
 
06.03.2020 13:03
Автор: Кобець Аліна Віталіївна, студентка IV курсу Таращанського державного технічного та економіко-правового коледжу
[Секція 3. Цивільне та сімейне право. Цивільне процесуальне право. Комерційне право. Житлове право. Зобов’язальне право. Міжнародне приватне право. Трудове право та право соціального забезпечення]

Реалізація споживачами своїх прав на захист може здійснюватися шляхом вчинення ними дій, передбачених законом або договором, спрямованих на усунення порушення та його наслідків.

Порушення суб’єктивних прав споживачів у сфері надання послуг є підставою реалізації суб’єктивного права на захист. Здійснення права на захист цивільного права та інтересу залежить від вільного вибору особи, право якої порушено. Від вільного вибору особи, характеру порушеного права і безпосередньо характеру правопорушення залежить застосування конкретних окремих дій, спрямованих на захист. Завершальний етап захисту порушеного права втілюється у застосуванні конкретного способу захисту цивільного права та інтересу [2].

Більшість українців знають, що українським законодавством передбачені як гарантії якості товарів та послуг, які надаються громадянам, так і можливості захисту порушених прав споживачів. Проте, навряд чи більшість із громадян володіє інформацією щодо того, куди звертатися і що робити у разі якщо вони безпосередньо зіткнуться з такою проблемою.

У відповідності до ст. 3 Закону України „Про захист прав споживачів” споживач має право на:

- державний захист своїх прав;

- гарантований рівень споживання;

- належну якість товарів торговельного та інших видів обслуговування;

- безпеку товарів (робіт, послуг);

- необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про товари, їх кількість, якість, асортимент, а також про їх виробника (виконавця, продавця);

- відшкодування збитків, завданих товарами неналежної якості, а також майнової та моральної шкоди, заподіяної небезпечними для життя і здоров’я людей товарами у випадках, передбачених законодавством;

- звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;

- об’єднання в громадські організації споживачів (об’єднання споживачів).

Отже законодавством закріплений достатньо широкий обсяг прав споживачів, однак насправді все складається так, що громадяни часто купують товари або отримують послуги, що не відповідають вимогам якості. А коли намагаються їх обміняти чи здати продавцю отримують негативну відповідь [3].

Література:

1. Закон України “Про захист прав споживачів” від 12.05.1991 р. в редакції Закону України від 16.07.2019. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

2. Правове забезпечення та практика застосування прав споживачів в Україні / http://www.spilnota.net.ua/ru/article/id-2412

3. Основні теоретичні засади захисту прав споживачів/http://www.refine.org.ua/pageid-10364-4.html

________________

Науковий керівник: Голобородько Наталія Володимирівна, викладач юридичних дисциплін І категорії Таращанського державного технічного та економіко-правового коледжу



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ЧАСОВІ АСПЕКТИ СПРАВЕДЛИВОГО СУДОВОГО РІШЕННЯ. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПІДХІД
27.02.2020 11:23
ОБ’ЄКТИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВ
06.03.2020 13:01
ПРОБЛЕМИ ОСОБИСТИХ НЕМАЙНОВИХ БЛАГ ЯК ОБ’ЄКТІВ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ
06.03.2020 12:55
НЕТИПОВІ ОБ’ЄКТИ ЦИВІЛЬНОГО ПРАВА
06.03.2020 12:53




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше