:: LEX :: РЕФОРМА СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Main page
  How to take part in a scientific conference?
  Calendar of conferences
  Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Archive

Actual researches of legal and historical science (Issue 68)

Date of conference

14 January 2025

Remaining time to start conference 24


  Scientific conferences
 

  Useful legal internet resources
 

 Useful references
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Counters


 References


 Our bottun
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

РЕФОРМА СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
 
16.09.2020 19:03
Author: Кучер Інна Петрівна, студентка Житомирського інституту МАУП
[Section 4. Criminal law. Criminal judicial law. Criminalistics. Criminology. Criminal-executive law. Medical law. Judicial and law enforcement institutions. Advocacy]

Невід’ємною ознакою демократичного суспільства є чіткий поділ влади на законодавчу, виконавчу та судову гілки державної влади. Слід зазначити, що принцип поділу державної влади та його дотримання гарантується та декларується Конституцією України, а саме статтею 6 Конституції судова влада визначається, як частина державної влади [1]. Більш того самостійність судової влади, судів та незалежність суддів визначається фундаментальною основою організації судової гілки влади в демократичній державі.

Революційні події в Україні 2014 року вказали, на те, що судова влада потребує реформування відповідно до європейських стандартів її функціонування, що обумовлює комплексний підхід до шляхів розвитку та вдосконалення вітчизняного судочинства. Тому реформування судової системи стало одним з пріоритетів діяльності органів влади, це насамперед створення справді незалежної системи судів, що обумовлює новий рівень відповідальності та підзвітності суддів.

У період з 2014 до 2020 рік Україна вжила ряд широкомасштабних законодавчих зусиль, спрямованих на приведення судової системи у відповідність до принципу верховенства права та зміцнення незалежності судової влади, щоб система правосуддя могла відігравати важливу роль у забезпеченні демократичних стримувань і противаг між різними гілками влади.

Крім того, перехід від чотирирівневої до трирівневої судової системи, забезпечив створення Вищого суду з питань інтелектуальної власності та Вищого антикорупційного суду, оновлення складу Верховного суду, що, в свою чергу, забезпечило удосконалення чинного законодавства у напрямках встановлення принципу верховенства права у сфері судової влади як найважливішої передумови та умови ефективності системи судоустрою, участі народу у здійсненні правосуддя через інститут присяжних, удосконалення та розвиток суддівського самоврядування [2].

В умовах розвитку України, як правової демократичної держави судова влада має все необхідне, щоб бути незалежною гілкою влади, а саме:

1) чинним законодавством правові інститути позбавлені впливу на призначення та звільнення суддів, впроваджені норми права що забезпечують незалежність суддів, підвищують відповідальність суддів, судову винагороду.

2) запроваджена нова система відповідальності суддів, яка дозволяє ефективно та адекватно реагувати на порушення в діяльності суддів. 

Сьогодні можна спостерігати зростання ролі суду в державному та суспільному житті. Суди стали більш доступними та прозорими для суспільства. Слід зазначити, що суспільство також відіграє важливу роль у розвитку судової гілки влади, яка полягає в дотриманні законів в повсякденному житті, розсудливості та виваженості в судженнях.

Література:

1. Конституція України від 28 червня 1996 р. Відомості Верховної Ради України. 1996. № 30. Ст.141.

2. Ставлення громадян України до судової системи (висновки за результатами опитувань) URL:http://rsu.gov.ua (дата звернення 14.09.2020).

________________ 

Науковий керівник: Бондарчук Наталія Валеріївна, кандидат юридичних наук, доцент, Житомирський інститут МАУП



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
СВІТОВИЙ ДОСВІД ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ЯВИЩАМ: ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
18.09.2020 18:54
ПРЕДСТАВНИЦТВО ЯК ФОРМА НАДАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРАВНИЧОЇ ДОПОМОГИ АДВОКАТОМ У ЦИВІЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ УКРАЇНИ
16.09.2020 10:29
СУБ’ЄКТИВНІ ОЗНАКИ КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ – «НЕЗАКОННЕ ПРОВЕДЕННЯ АБОРТУ (СТ. 134 ККУ)
14.09.2020 19:23
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНСТИТУТУ ПРИВАТНОЇ ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
11.08.2020 15:22




© 2006-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.lex-line.com.ua is obligatory!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше