:: LEX :: АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ОБ’ЄКТАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 67)

Термін подання матеріалів

12 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 20


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ОБ’ЄКТАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ
 
24.02.2007 12:21
Автор: Бреян Тарас Андрійович, викладач кафедри конституційного, адміністративного і міжнародного права Юридичного факультету Тернопільського національного економічного університету
[Адміністративне право. Митне та податкове право]
Загальновідомо, що галуззю права, яка “обслуговує” суспільні відносини управлінського змісту і в яких обов’язково хоча б один учасник – орган публічної влади (його посадова особа) – є адміністративне право.
Саме нормами цієї галузі (адміністративно-правовими нормами) регулюються відносини щодо управління об’єктами державної власності.
Сьогодні нормативно-правова база в сфері управління державною власністю, як показує правозастосовна практика, свідчать дослідження науковців-правників, вцілому є системно завершеною та функціонально придатною.
Так, системотворчим актом, покликаним врегульовувати та охороняти аналізовані відносини є Закон України “Про управління об'єктами державної власності” [1], у відповідності з яким зміст управління об'єктами державної власності полягає у здійсненні Кабінетом Міністрів України (уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними цим Законом) повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними з метою задоволення державних та суспільних потреб. Компетенція кожного державного органу чітко виписана в адміністративно-правових нормах вказаного закону.
Організаційні відносини, пов'язані з передачею в оренду майна державних підприємств та організацій регламентуються відповідними адміністративно-правовими нормами Закону України “Про оренду державного та комунального майна” [2].
В системі адміністративного законодавства, що регулює управлінські відносини щодо об’єктів державної власності існує значний масив загальних та спеціальних підзаконних актів. Так, порівняно недавно набули чинності наступні постанови Кабінету Міністрів України “Про часткове зняття обмежень щодо розпорядження об’єктами права державної власності” [3], “Про затвердження положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності” [4], “Про затвердження методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності” [5], “Про управління корпоративними правами держави в АПК” [6].
Окремі акти адміністративного законодавства в силу часу свого прийняття та розвитку якісно відмінних відносин з приводу управління державною власністю в умовах ринку потребують перегляду, оновлення. Так, правовий статус Фонду державного майна України – державного органу, який здійснює державну політику в сфері приватизації державного майна, виступає орендодавцем майнових комплексів, що є загальнодержавною власністю, визначений ще Тимчасовим положенням про Фонд державного майна України, затвердженим постановою Верховної Ради України від 7 липня 1992 року [7]. Аналогічне стосується регулювання діяльності управлінь майном області обласної, управлінь майном міста Київської та Севастопольської міської державної адміністрації та відділів управління майном району районної і районної у місті Севастополі та управлінь майном району районної у місті Києві державної адміністрації, типові положення про які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 травня 1996 р. № 580 [8].

Література:
1. Офіційний Вісник України. – 2006. – № 41. – Ст. 2726.
2. Офіційний Вісник України. – 1992. – № 30. – Ст. 416.
3. Офіційний Вісник України. – 2005. – №9. – Ст. 472.
4. Офіційний Вісник України. – 2005. – №8. – Ст. 436.
5. Офіційний Вісник України. – 2005. – №48. – Ст. 2998.
6. Офіційний Вісник України. – 2006. – №20. Ст. 827.
7. Відомості Верховної Ради України. – 1992. – № 39. – Ст. 581.
8. Зібрання постанов Уряду. – 1996. – № 13. – Ст. 354.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
АДМІНІСТРАТИВНО ПРАВОВІ ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ
24.02.2007 12:27
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАПОБІГАННЯ ПРОСТИТУЦІЇ ТА ТОРГІВЛІ ДІТЬМИ У СЕКСУАЛЬНИХ ЦІЛЯХ. СТАНОВИЩЕ В УКРАЇНІ
24.02.2007 12:25
ФУНКЦІЇ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
24.02.2007 12:17
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ
24.02.2007 12:09
СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВА ТА МЕДИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАРКОМАНІЇ В УКРАЇНІ
24.02.2007 12:01
ОРГАНИ, УПОВНОВАЖЕНІ РОЗГЛЯДАТИ СПРАВИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
23.02.2007 09:21
СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНИХ ПРАВИЛ
23.02.2007 08:26
PROTECTION OF HUMAN RIGHTS AND FREEDOMS AS THE MAIN PRINCIPLE OF ADMINISTRATIVE LAW
21.02.2007 20:15
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ РЕЖИМ ПОЛЮВАННЯ, ЯК СПОСІБ ПОПЕРЕДЖЕННЯ БРАКОНЬЄРСТВА
21.02.2007 20:08
АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЧЛЕНІВ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ПО ОХОРОНІ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
20.02.2007 18:29




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше