:: LEX :: ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ СУЧАСНИХ РЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ЗАКОНОДАВСТВА
UA  RU  EN
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архив

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 68)

Срок представления материалов

14 января 2025

До начала конференции осталось дней 19


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ СУЧАСНИХ РЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ЗАКОНОДАВСТВА
 
14.06.2017 19:25
Автор: Ніколаєнко Владислав Юрійович, курсант, Інститут підготовки юридичних кадрів для СБ України Національної юридичної академії імені Ярослава Мудрого
[Секция 1. Теория и история государства и права. История политических и правовых учений. Философия права]

Для кожної демократичної країни суспільні відносини є основною складовою її існування. Вони підтримують суспільство, забезпечують його стабільність, розвиток, процвітання та подальше удосконалення людини та держави в цілому. На сьогоднішній день українське законодавство продовжує розглядати теоретичні питання щодо удосконалення політичної системи України, зокрема питання державного устрою, законотворчості Всеукраїнського референдуму, оптимізації повноважень Президента України, структури і правових засад діяльності Верховної Ради, концептуальні підходи до створення Коифікаційної Комісії України. Тому питання проблем правового регулювання суспільних відносин в умовах сучасних реформаційних процесів законодавства набуває високої актуальності для життєдіяльності нашої держави. На сучасному етапі Україна переживає реформаційний підхід у всіх галузях суспільного і державного життя. Однією з таких галузей є Програма збереження навколишнього природного середовища.

Ратифікувавши Угоду про асоціацію між Україною і Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії ї їх державами-членами, Україна отримала інструмент для відповідних перетворень. Виконання положень вказаної Угоди дає можливість Україні стати повноцінним членом в ЄС. У зв’язку з цим Президентом України було схвалено Стратегію сталого розвитку "Україна - 2020", яка визначила першочергові пріоритети оборонних, політико-правових, соціально- економічних умов розвитку України[1].

Особливу увагу зосереджено на безпеці життя та здоров'я людини, яка неможлива не тільки без ефективної медицини, захищеності соціально вразливих верств населення, але і без безпечного стану довкілля, доступу до якісної питної води, а також без безпечних харчових продуктів та промислових товарів. Проблема попередження і ліквідації суперечливих ситуацій в правовому регулюванні суспільних відносин регламентована багатьма нормативно- правовими актами різної юридичної сили. Проте кількість зростання законодавства не означає його якісної досконалості через те, що не становить єдиної системи, містить колізії та прогалини[2,c.162].

У зв'язку з цим основними напрямами у врегулюванні суспільних відносин при надзвичайних соціальних ситцуаціях є формування правового простору, а саме: • Підвищення стійкості та ефективності функціонування об'єктів та галузей економіки; • Вдосконалення та забезпечення реалізації соціальної політики держави у сфері функціонування державної системи і реагування на надзвичайні соціальні ситуації; • Фінансове та матеріально-технічне забезпечення; • Контроль з боку держави та нагляд за виконанням заходів щодо забезпечення реалізації суспільних відносин з боку суспільних суб'єктів; • Самосвідоме ставлення суб'єктів суспільних відносин до неухильного їх здійснення; Законодавство у сфері регулювання суспільних відносин при виникненні надзвичайних соціальних ситуацій включає в себе значну кількість нормативно-правових актів. Я вважаю, що головними напрямами вдосконалення нормативно-правового забезпечення державного регулювання щодо суспільних відносин є наступні: • Удосконалення процедур оцінки соціуму та соціального захисту населення; • Врахування міжнародних, національних, регіональних та місцевих особливостей розвитку; • Стимулювання обізнаності широких верств населення з новітніми нормативно-правовими актами, що стосуються суспільних відносин та соціуму взагалі; Проблема регулювання суспільних відносин та забезпечення громадської безпеки набула особливої актуальності в умовах ситуації, яка склалася в Україні наприкінці 2013 року та триває досі. Революція Гідності відкрила нові можливості для реформування політичної системи України. До того ж потрібно констатувати складність політичної і економічної ситуації в Україні через причини суб'єктивного і об'єктивного характеру. Після зміни влади залишилися побудовані на корупційно-бюрократичних засадах неефективні економіка і державно-політична система суспільства. Потрібна радикальна, системна, сутнісно-організаційна і негайна реконструкція основних засад механізму управління суспільством та державою. Сьогодні правове становище Верховної Ради України гіперболізоване. Вона необґрунтовано домінує над іншими гілками влади. Гілки влади мають бути рівноправними у розподілі своїх повноважень. ВРУ не повинна мати право наділяти саму себе, а особливо інші гілки влади, владними повноваженнями. 

Для забезпечення якості законодавчої роботи ВРУ, потрібно: 1. Відмовитись від системних виборів за партійними спискам. Як показує практика, партії включали до своїх списків не завжди тих, хто становить інтелектуальний потенціал України і може забезпечувати високу якість законодавства. Натомість, партії мають висувати своїх кандидатів у виборних округах на рівні з іншими суб'єктами виборного процесу і там доводити якісні переваги свого кандидата; 2. Кількісний склад ВРУ скоротити до 150 народних депутатів, тобто по 6 народних депутатів від кожної адміністративно-територіальної одиниці(області та АР Крим); 3. Одна й та сама особа повинна обиратися до ВРУ як і Президент України – не більше двох разів; 4. Робота депутатів повинна здійснюватися у сесійному порядку та на безоплатній основі, щоб працювали люди, які зацікавлені в плюралістичному розвитку та процвітанні нашої країни; Систематичне удосконалення законодавчого та нормативно-правового забезпечення, приведення його у відповідність до соціальних та економічних можливостей держави є важливим фактором підвищення ефективності діяльності держави щодо регулювання суспільних відносин в умовах реформаційних процесів законодавства.




Література:

1. Указ Президента України «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020» від 12.01.2015р. №5/2015// zakon2.rada.gov.ua

2. Хаустова М.Г.Трансформация правовой системы Украины в условиях глобализации: общетеоретические аспекты// Журнал «Legea și viața» ("Закон и Жизнь") Республика Молдова–– №8(272), 2014. – С.166-172.




_____________________________

Науковий керівник: Хаустова Марина Геннадіївна, кандидат юридичних наук, доцент кафедри теорії держави і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
PERSONAL AUTONOMY IN LEGAL DOCTRINES OF AYN RAND AND KARL MARX
17.06.2017 06:28
ПОРУШЕННЯ ПРАВ І СВОБОД ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ З ПЕРШИХ РОКІВ ПОЛЬСЬКОЇ ОКУПАЦІЇ У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД
14.06.2017 19:36
РЕФОРМА ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ У СВІТЛІ СУЧАСНИХ РЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УКРАЇНІ
14.06.2017 19:06
НАЦИСТСЬКА ПРОПАГАНДА ЯК ФАКТОР КРИЗИ ПРАВОСВІДОМОСТІ УКРАЇНСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ В УМОВАХ ОКУПАЦІЇ (1941-1944 РР.)
07.06.2017 18:15
ВПЛИВ НАЦИСТСЬКОЇ ПРОПАГАНДИ НА ПРАВОСВІДОМІСТЬ УКРАЇНЦІВ В УМОВАХ ОКУПАЦІЇ
07.06.2017 17:59
ОСОБЛИВОСТІ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ВЛАСНОСТІ В КК УСРР 1927 Р.
03.06.2017 13:32
ЗАГАЛЬНОПРАВОВІ ПРИНЦИПИ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ПРИРОДИ В УРСР
02.06.2017 12:47




© 2006-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше