ДО СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ІНСТИТУТУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
18.11.2009 08:18
Author: Коллер Юрій Сергійович, ад’юнкт кафедри адміністративного права та адміністративної діяльності Донецького юридичного інституту Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка
[Administrative law. Administrative judicial law. Custom and tax law. Municipal law]
Створення умов для належного забезпечення функціонування системи державних органів та удосконалення чинного адміністративного законодавства становлять основну мету проведення адміністративно-правової реформи. Особливе місце у здійсненні адміністративно-правової реформи займає формування принципово нових механізмів реалізації адміністративної відповідальності у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Необхідність дослідження адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху також обґрунтовується орієнтацією України на європейські шляхи розвитку.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» від 24 вересня 2008 р. №586-VІ, який набув чинності з 17 листопада 2008 р. внесено ряд змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), інших законодавчих актів, що стосуються правового регулювання дорожнього руху та адміністративної відповідальності за правопорушення, пов’язані з використанням транспортних засобів. Наразі вже маємо відповідну практику, перші результати втілення внесених законодавчих змін [1, с. 63]. На основі їх дослідження можна виокремити деякі сучасні тенденції розвитку інституту адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху:
1) необхідність передбачення юридичної особи в якості суб’єкта адміністративної відповідальності;
2) вирішення питання щодо моменту закінченості адміністративних правопорушень;
3) розв’язання питань, пов’язаних зі строками набрання чинності й виконання постанови про накладення штрафу;
4) розробка концептуальних підходів.
Література:
1. Кравчук О. / Інститут адміністративної відповідальності: деякі проблеми сучасного розвитку (на прикладі відповідальності власників транспортних засобів за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху) / Олексій Кравчук. – Вісник Вищого адміністративного суду України. – 2009. – №3. – С. 63-70.
e-mail: nazumuch@mail.ru
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter