:: LEX :: ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІНІСТЕРСТВА ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архив

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 63)

Срок представления материалов

11 июля 2024

До начала конференции осталось дней 0


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІНІСТЕРСТВА ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
 
15.12.2013 15:50
Автор: Параниця Сергій Павлович, кандидат юридичних наук, доцент, Турчиняк Юрій Богданович, бакалавр, Національний університет державної податкової служби України
[Секция 11. Право интелектуальной собственности и его защита. Информационное право]

Сучасна діяльність правоохоронних органів відзначається прагненням використовувати передові технології для досягнення цілей з метою оптимізації та удосконалення  власної  управлінської діяльності. Не є винятком і органи Міністерства доходів і зборів  України, які під час своєї діяльності спираються на інформацію, її джерела, інформаційні процеси та ресурси. Тому ефективне функціонування податкових органів можливе лише при застосуванні відповідного комплексу заходів, що включає в себе подання, приймання та комп’ютерну обробку певних податкових даних (звітність, облік платників податків, їх реєстрацію тощо) та використання аналітичних процедур для їх глибинного, оперативного аналізу та прийняття рішень. 

Вона є базовою для функціонування органів Міндоходів України, адже  певною мірою виражає сутність призначення самої служби і наповнює її діяльність певним змістом. Тільки наявність значимої для органів Міндоходів України інформації дозволяє виконувати в повному обсязі поставлені завдання та реалізовувати визначені в законодавстві повноваження[1]. Інформаційні ресурси  фактично являються рушійною складовою діяльності.

Інформаційні ресурси – це відомості, які отримуються та накопичуються у процесі розвитку науки та практичної діяльності людей і використовуються у суспільному виробництві та управлінні. Податкова інформація трактується як сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій [2]. 

Частина 2 статті 53 Закону України «Про інформацію» зазначає, що до інформаційних ресурсів України входить уся належна їй інформація, незалежно від змісту, форм, часу і місця створення [2]. 

Закон України «Про Національну програму інформатизації» дає визначення окремому інформаційному ресурсу як сукупності документів в інформаційних системах (бібліотеках, архівах, банках даних тощо) [3].

Опираючись на вищезазначені відомості, можемо зазначити, що управління інформаційними ресурсами органів Міндоходів  України - це діяльність спеціально уповноважених суб’єктів управління Міндоходів  України,  що регламентується нормативно-правовими актами  та  здійснюється за допомогою організаційно-правових заходів і техніки управління для ефективного отримання, збору, обробки, накопичення, зберігання інформації (інформаційних ресурсів) податкових органів з метою її (їх) подальшого раціонального та цілеспрямованого використання у практичній діяльності. 




Література:

1. Максюта А.О.  Теоретичні аспекти управління інформаційними ресурсами  [Електронний ресурс] Максюта А.О.   – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/Nashp/2011_1_1/Maksuta.pdf

2. Про інформацію: Закон України від 2 жовтня 1992 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1992.– № 48.– Ст. 650.

3. Про Національну програму інформатизації: Закон України від 4 лютого 1998 р.// Відомості Верховної Ради України. – 1998.– № 27–28– Ст. 181



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
СТАН ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
15.12.2013 16:51
КІБЕРНЕТИЧНА БЕЗПЕКА В УМОВАХ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
15.12.2013 16:47
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В УКРАЇНІ
15.12.2013 16:38
КІБЕРНЕТИЧНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
15.12.2013 16:10
ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
15.12.2013 15:58
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ВПОРЯДКУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
15.12.2013 15:27
РІЗНОМАНІТТЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРАВОВІДНОСИН НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ЦИВІЛІЗАЦІЇ
15.12.2013 15:23
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
15.12.2013 14:58
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
15.12.2013 14:32
ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ІНФОРМАЦІЯ» ТА ЙОГО ТРАНСФОРМАЦІЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ
14.12.2013 00:48




© 2006-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше