:: LEX :: ПОЛІТИКО-ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ГАРАНТІЙ БЕЗПЕКИ НАРОДІВ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 68)

Термін подання матеріалів

14 січня 2025

До початку конференції залишилось днів 20


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ПОЛІТИКО-ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ГАРАНТІЙ БЕЗПЕКИ НАРОДІВ
 
13.12.2022 10:52
Автор: Луговський Юрій Федорович, доктор технічних наук, Інститут проблем матеріалознавства ім.І.М.Францевича Національної академії наук України
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

ORCID: 0000-0003-3085-7788    

У вчених фізиків є відомий вислів – «Немає нічого практичнішого за хорошу теорію». У області державного будівництва України такою є її Конституція [1]. Аналіз показує, що найважливіше для існування держави поняття - суверенітет (верховенство суб’єкта влади) у Ст.1[1] реалізується через незалежність прийняття управлінських рішень від військового, економічного та інших форм диктату, демократію – безпосередню та опосередковану владу народу (Ст.5), соціальну спрямованість (в інтересах спільноти) державної внутрішньої та зовнішньої політики та на правові механізми прийняття, виконання та контролю управлінських рішень. Як це має виконуватись?

За Ст.5 [1]  « Україна є республікою.

Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування…..

Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами….».

Очевидно, що саме носій суверенітету «Український народ – громадяни всіх національностей» є основним суб’єктом влади у державі та країні. Звертаю увагу на те, що речення «Народ здіснює владу безпосередньо і» опосередковано «через органи державної влади та органи місцевого самоврядування» записано у теперішньому часі. Тобто це положення діє зараз у кожний момент існування народу. Нажаль, на практиці перша частина цієї норми поки не діє, а узурпується «державою, її органами або посадовими особами». Під їх керівництвом  Україна практично всі роки свого існування залишається поки олігархократією. Саме це ми спостерігаємо і у наших пострадянських державах народів сусідів – заручників своєї обраної та призначеної не соціально, а ліберально орієнтованої авторитарної бюрократії. Більш того, через багаторічну практику узурпації влади народу в нашій державі, фактично, народу немає. Є люди це споживачі і навіть виробники, але не управлінці. Тому що народ - це громадяни, які здійснюють владу – приймають рішення. 

Про суверенітет йдеться і у Статті 17 [1]. «Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України». Оскільки Збройні Сили України є лише частиною держави і Українського народу, то вони не можуть самі вирішити завдання захисту суверенітету і територіальної цілісності. Їх роль лише третя після народу і держави.

На підставі цього аналізу пропонується винести на всеукраїнський (фінський, швейцарський, польський …. референдум, наприклад, таке  питання:

«Чи гарантуєте Ви, громадянине України …, безпеку народу РФ та іншим народам-сусідам України…. шляхом заборони органам державної влади України… вступати до будь-яких союзів чи організацій, які загрожують їх суверенітету та територіальної цілісності, планувати та проводити наступальні військові дії на території сусідніх держав, без проведення відповідного всеукраїнського… референдуму, при умові, що народи держав-сусідів приймуть аналогічне рішення, яке гарантує безпеку Українського…. народу та його державі на їх референдумах»? Це автоматично змусить реагувати народи-сусіди, і не тільки їх, підвищить рівень демократії та антивійськового руху у РФ та в усьому світі. 

Література:

1. Конституція України. https://ips.ligazakon.net/document/Z960254K?an=827160



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ШВЕЙЦАРСЬКА МОДЕЛЬ ПРЯМОЇ ДЕМОКРАТІЇ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ
29.11.2022 15:04
ПОВНОВАЖЕННЯ НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ ЩОДО МІЖПАРЛАМЕНТСЬКІ ЗВ’ЯЗКИ
15.12.2022 20:14
БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЯК НОВА ІНСТИТУЦІЯ У СИСТЕМІ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
13.12.2022 05:45
ДЕРЖАВНО-ПРАВОВА МОДЕЛЬ КОНТРОЛЮ У СФЕРІ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ТА МУНІЦИПАЛЬНОЇ НОРМОТВОРЧОСТІ: ДОСВІД ФРАНЦІЇ
10.12.2022 22:49
ПРОЦЕДУРА СПІЛЬНОГО ТРАНЗИТУ АБО «МИТНИЙ БЕЗВІЗ» - СУТТЄВИЙ ІМПУЛЬС ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ
09.12.2022 19:09
THE PRINCIPAL PROVISIONS FOR THE ACCELERATED PROCEDURE OF READMISSION BETWEEN UKRAINE AND EU MEMBER STATES
08.12.2022 19:14
ОСОБЛИВОСТІ ПОДАТКОВОГО АУДИТУ В УКРАЇНІ
08.12.2022 19:06
ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВ ТА ІНСТИТУТІВ СУСПІЛЬСТВА ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ ДІТЕЙ
08.12.2022 18:51
МІЖНАРОДНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС БІЖЕНЦІВ
08.12.2022 18:41
ПРАВО ЛЮДИНИ НА ЖИТТЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
08.12.2022 02:23




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше